سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

روز سوم

دکتر رامینصبح بعد از صرف صبحانه حدود ساعت 8 سر کلاس حاضر شدیم . کلاس صبحمون با سخنرانی دکتر رامین بود و نسبتا برای بچه ها جالب بود . چون یکم کلاس دیر شروع شده بود اوشون هم از وقت برنامه بعدی گرفتند !
بعد از دکتر رامین نشستی با حضور خانمها نقوی و شریعتمدار ( دو تا از خانمای مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری داشتیم ) که برای این نشست دوربین ها خاموش شدو همه آقایون رو هم از سالن بیرون کردیم .
در مورد ضرورت وبلاگ نویسی خانم ها توضیح دادند و اینکه باید هر چی میدونیم رو از طریق وبلاگ تبلیغ کنیم و بهتره که در این راه سطح اطلاعاتمون هم بالا ببریم . تصمیم بر این شد که با حمایت دفتر توسعه گروه های وبلاگی خانمها تشکیل بدیم  و با ارسال جزوه و کتب و فعالیت های گروهی بر غنای مطالبمون بیفزاییم .
ظهر بعد از نماز جماعت که این بار تعداد بیشتری از آقایون هم حضور داشتند دکتر رامین خلاصه سخنانشون رو بیان فرمودن و چند تا از خانما سوالاتی داشتند که مطرح کردند .
ناهار خوردیم و ساعت سه و نیم کلاس بعد از ظهرمون شروع شد . در مورد وبلاگ پژوهی و رنسانس علمی . بعد از اون هم یک برنامه سخنرانی دیگه بود که تا موقع اذان مغرب به طول انجامید .


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

لیست یادداشت ها
آسیب کمتر در روابط جنس های مخالف در نت
بچه قمی های نت
آخه چرا؟
حتی برای وبلاگ نویسان!
عشق بازی
[عناوین آرشیوشده]