سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وقتی حریف کم میاره، وقتی کارای خودش رو قابل دفاع نمیبینه، وقتی از راه منطق و استدلال نمیتونه جلو ببره؛ دست به توهین میزنه. کتابای مقدسشون قرنهاست تحریف شده و علماشون اکثرا روحانی نما هستن و حرفشون خریدار نداره. آخه مردم این دوره زمونه آگاهن و با چارتا کار خرافی و چاخانهای خرید بهشت خام نمیشن. بنابراین از دین پوسیده و نخ نماشون چیزی برای رقابت وجود نداره. بهشون حق بدین که کم آوردن و حرفی واسه گفتن ندارن پس تنها دوراه واسشون وجود داره 1- بالا بردن پرچم سفید 2- توهین و فحش و فحشکاری. گزینه اول اگه انجام بشه خفت گردن کلفتا رو میگیره و به روز سیاه مینشوندشون پس با زور و پول و حیله جلوش رو میگیرن و فقط میمونه گزینه دوم. شاید صدر اسلام چاهارتا بد و بیراه میتونست مخ بی مخها رو بزنه ولی حالا عصر اطلاعاته وقتی حریف میخواد فحش بده باید هزار جور بپیچوندش و توصدجور زرورق عکس و موسیقی و فیلم تزئینش کنه تا مردم رغبت کنن طرفش برن.
از وقتی ایران انقلاب شده دماغ بعضیا بدجوری سوخته و ازهرفرصتی واسه بد و بیراه گفتن استفاده میکنن. دشمن میدونه چیزی که مردم رو مثل دونه های تسبیح کنار هم محکم قرار داده دین اسلامه واسه همینم یه روز به کتابش، یه روز به رسولش، یه روز هم به پیروانش توهین میکنه. اما اگه ما برای مقابله بخوایم سینه چاک کنیم و مثل خاله خانباجی ها گیسامون رو پریشون کنیم و نفرینشون کنیم یا مثل دختر بچه ها گوله گوله اشک بریزیم که کاری از پیش نمیره فقط دشمن رو خوشحال میکنیم که به حداقل هدفش رسونیدم که همون احساساتی شدنمونه و...
به عقل ناقصم میرسه که باید:
 اولا شناخت دقیقی نسبت به محتوای کتابهای تحریف شده شون پیدا کنیم و اشکالات وتحریفات و تناقضاتی که میبینیم نقد کنیم، خیلی منطقی.
دوما حضرت مسیح بنده خوب و زنده خدا شاهد و ناظر اعمال همه ست چه اعمال ما و چه اعمال دشمنامون. چه طور رومون میشه گله و شکایت اونا رو به حضرت مسیح بکنیم در حالیکه خودمون با خرید کالای اونا باعث قدرتمند شدنشون میشیم.
جنسای اسرائیلی که همیشه باید ممنوع الورود باشه و اجناس کشورای دیگه هم مثل دانمارک و هلند همون موقع که غلطی کردند باید فی الفور ممنوع بشه تا درس عبرتی بشه واسه خودشون و دیگران.رای ما حافظ اسلام عزیز
سوما بازم تاکید میکنم که به دشمن نفرین و آه و ناله و این چیزا اثری نداره چون اصولا قلبی نداره که احساساتی بشه وتنها زبونی که میشناسه پوله، واسه همینم تحریم کالاهاش گوشمالی خوبی واسشه و اگر هم بخوایم مقابله به مثل کنیم ما هم باید عکس،فیلم و موسیقی جهانی بسازیم و منطق اسلام رو با زبان هنر به گوش مردم دنیا برسونیم.
کار عمده هم با مسئولین اقتصادی، سیاسی و فرهنگیه،همونا که ما انتخاب میکنیم. راستی شما به کیا رای دادین؟ آهای تهرونیا دور دوم به کیا میخواید رای بدین؟ اونا هم این دغدغه ها رو دارن یا به این حرفا میخندن؟
راستی! به نظر شما این نامه هایی که به حضرت مسیح نوشته شده که بیشتر از 99/99 درصدشم فارسیه به گوش دشمن میرسه ؟!


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

لیست یادداشت ها
آسیب کمتر در روابط جنس های مخالف در نت
بچه قمی های نت
آخه چرا؟
حتی برای وبلاگ نویسان!
عشق بازی
[عناوین آرشیوشده]