سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا
تولد یعنی شروع  یعنی آغاز؛ تولد یعنی امید و هزاران آرزو. راستی! شما چه روزی متولد شدید؟ منظورمان روزی نیست که از مادر زاده شدید . منظور تاریخ چند رقمی مندرج در کارت ملی تان نیست. امروزه دو جور انسانها متولد میشوند: یکبار در دنیای حقیقی و دیگری در عالم مجازی اینترنت. مقصود ما روزی ست که پا به دنیای مجازی گذاشتید و وبلاگتان را ایجاد کردید. چند روز؟ چند ماه ؟ چند سال پیش؟ شاید هم از پیشکسوتان این عرصه اید؟
چقدر زود دیر میشود.نه؟
احتمالا سن مجازی تان به عنوان تاریخ ایجاد وبلاگ در پارسی یار یا شناسنامه وبلاگتان درج شده است. حتما آنروز و حال و هوایی که داشتید را به خوبی به خاطر دارید و همین طور پستهای نخستین را. از مقدمه و معرفی خودتان گرفته...
تا امروز که آرشیوتان لبریز از مطالب گوناگون ست. طبیعی ست که هر انسانی در آغاز کار بی تجربه باشد بخصوص در حیطه وبلاگ نویسی که کار جدیدی ست و نسلهای پیشین تجربه اش نکرده اند.
موفقیت مسئله این است!
موفقیت یا عدم موفقیت یک بلاگر را میتوان از سیر تحول مطالب وبلاگش فهمید. آیا صعودی بوده یا نزولی؟ البته طبیعی ست در زمانهایی دچار افت و خیز هایی باشد اما اگر در مدتی طولانی سیری نزولی داشته مسلما اطلاق وبلاگ نویس موفق به او کار معقولی نیست.شما چطور؟در این زمینه خودتان را موفق میدانید؟ اصلا تا به حال مروری به نوشته های پیشین و آرشیوتان داشته اید؟ از نظر فنی و محتوایی سیروبلاگتان را چطور ارزیابی میکنید؟
موفقیت یعنی: عبرت از دیروز، غنیمت دانستن امروز و امید به فردا!
فرصت ها مثل نسیم های خوشی هستند که گاه و بیگاه در زندگی مان می وزند و این ما هستیم که باید برای موفقیت بهترین استفاده را از آن ها بکنیم. حال چه کنیم؟ البته راههای زیادی هست اما یکی از آنها بهبود محتوا بوسیله افزایش معلومات و آگاهی هایمان است و چه راهی بهتر و مطمئن تر از مطالعه؟!
درست است که اینترنت انبوهی از اطلاعت را سریع و آسان در اختیار کاربران میگذارد اما هیچگاه وبگردی جای کتاب خواندن را نمیگیرد. متاسفانه آفتی که گریبانگیر بسیاری از اهالی نت میشود دور شدن از حال و هوای کتاب خواندن است بخصوص مطالعه آثار بزرگان اهل ادب و هنر.
این روزها هفته کتاب و کتاب خوانی نام گرفته و میتواند فرصت خوبی باشد. بیایید  تصمیم بگیریم مطالعه را جزو کارهای روزانه مان قرار دهیم تا با غنی کردن آگاهی هایمان مطالب بهتری بنویسیم و وبلاگ پر محتوا تری داشته باشیم.

به امید موفقیت؛ یا علی


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

لیست یادداشت ها
آسیب کمتر در روابط جنس های مخالف در نت
بچه قمی های نت
آخه چرا؟
حتی برای وبلاگ نویسان!
عشق بازی
[عناوین آرشیوشده]