سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا
یکی از موضوعات مورد بحث  بین همه اقشار مسئله زنان می باشد . این موضوع پس از انقلاب  اسلامی و سپری شدن دوران دفاع مقدس در ایران مورد توجه خاصی قرار گرفت . این مسئله در به وجود آمدن جریان های مختلفی در دفاع ازحقوق زنان ، ایجاد گروه ها ، بر گزاری سمینارها ، انتشار مجلات و کتاب های بسیار موثر بود . البته با حساسیتی که این موضوع برای تمام اقشار جامعه پیدا کرد کج روی ها و کج اندیشی هایی نظیر رشد تفکر فمینیسم در بین زنان را هم در پی داشت . از این رو متفکران و نویسندگان توانایی همچون ابراهیم شفیعی سروستانی بر آن شدند تا قدمی در راه اصلاح این رویه بردارند . یکی از تالیفات ایشان کتاب « جریان شناسی دفاع از حقوق زنان » می باشد . تصویر کتاب

کتاب پیش گفته در دو بخش آورده شده ، که در بخش نخست به موضوع زنان در سیاست جهانی ، فرهنگ ها و کنوانسیون های مرتبط پرداخته  است  و در بخش دوم کتاب  ، نویسنده  حقوق زنان را از منظر دین مورد بررسی قرار داده است . نویسنده در این کتاب نهاد خانواده ، ارزش های اخلاقی ، الگو پذیری و دیگر مسائل مرتبط با زنان را تا حد گنجایش کتاب مورد نقد و بررسی قرار داده است .

برای رسیدن به نگاهی متعادل و دقیق به موضوع زنان و حقوق آنها این کتاب و دیگر تالیفات آقای ابراهیم شفیعی سروستانی را پیشنهاد میکنیم  .

نام کتاب : جریان شناسی دفاع از حقوق زنان در ایران

نویسنده : ابراهیم شفیعی سروستانی

ناشر : کتاب طه

قیمت :19500 ریال
................................................

این کتاب از سوغاتی های طهورا بود، خوندینش؟


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

لیست یادداشت ها
آسیب کمتر در روابط جنس های مخالف در نت
بچه قمی های نت
آخه چرا؟
حتی برای وبلاگ نویسان!
عشق بازی
[عناوین آرشیوشده]