سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

روز آخر

شنبه صبح دلمون نمیخواست چشمامون رو باز کنیم ،آخه دیگه اردو تموم شده بود و اون روز ، اختتامیه بود. تازه به این جمع عادت کرده بودیم ،کلی دوست پیدا کرده بودیم،کلی چیزای تازه یاد گرفته بودیم و...
البته درسته که اردو تموم شده بود ولی قرار نبود دوستی هامون هم تموم بشه ...
درسته که دیگه کلاسهای اردو  تموم شده بود ولی آخر کار که نبود ...بلکه با شرکت تو این کلاسها و یادگرفتن مفاهیم تازه،کلید خیلی مطالب تو ذ هنمون زده شده بود که باید بعد از اردو دنبالش میرفتیم.مددی
با همین نتایج خودمون روقانع کردیم،بلند شدیم نماز  خوندیم و آماده شدیم. به یه چشم دیگه به بچه ها نگاه میکردیم و سعی میکردیم چهرها شون رو تو قلبمون حک کنیم:چهره+اسم و مشخصات+عنوان و آدرس وبلاگ +آیدی و ایمیل.
بعد از صبحانه به سمت آمفی تئاتر حرکت کردیم.آرامش خاصی تو صورت مسئولین بود  آخه تا چند ساعت بعد از بار این مسئولیت آسوده میشدن آثار بیخوابی و خستگی بود که تو چهرشون موج میزد.خلاصه...
سخنران اصلی افتتاحیه خانم شایق نماینده مجلس بود.جدا که آفرین،اطلاعاتشون از دنیای مجازی و مسئولیت ما خوب بود .دغدغه فرهنگ تو کلامشون فریاد میکرد.همه سالن از با صلابت ایشون میخکوب شده بودن و شاید هم چرت عده ای رو پاره کرد.چه چرت ظاهری و ...خدا کنه تو خواب غفلت نریم.بعد از سخنرانی صدای تشویق  و تحسین بود که سالن رو پرکرده بود. جدا که ایشون نماینده ما بودن.
بعد هم نوبت جوایز برگزیده ها رسید .بعد هم مداحی و شیرینی و جای همه خواهرای گلمون خالی.تو آخرین برنامه اردو رفتیم به پابوس عمه سادات ،واسه خداحافظی، البته خداحافظی که نه سلام؛
 سلامی نه از نوع سلامهای قبل بلکه با معرفتی بیشتر و روحی تشنه تر ، قربونت برم خانم که خوب سوغاتی  بهمون دادی: عطش ،عطش دونستن ،عطش بهتر شدن و بهتر کردن... خودت کمکمون کن.
دلهای تشنمون رو پیشش امانت گذاشتیم آخه آل رسول بهترین امانتدارا هستن،چیزی رو که امانت میگیرن نه تنها به خوبی محافظت میکنن بلکه اگه عیب و ایرادی هم داره برطرف میکنن و بهتر از قبل به دست صاحبش میرسونن.یا فاطمه معصومه مددی

 

 


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

تعدادی از بلاگرهای شرکت کننده در اردو

www.goldokhtar.parsiblog.com
http://etrenamaz.ir

http://montazere86.blogfa.com

http://masihayi.parsiblog.com

http://asemanian.parsiblog.com

http://iman86.parsiblog.com

http://nooralanoor.blogfa.com

http://ffaraji.blogfa.com

http://kittak.persianblog.ir

http://kashef.parsiblog.com

http://payam-e-gol.blogfa.com

http://philoghaffari.parsiblog.com

http://abdeziresefr.parsiblog.com

http://2nyaye3khahar.blogfa.com

http://benoor.parsiblog.com

http://nimeyepenhan.parsiblog.com

http://hoseleomor.parsiblog.com

http://mohajabeh.parsiblog.com

http://moslehe-jahani.persiamblog.ir

http://yaghii.parssiblog.com

http://fabba30n.parsibog.com

http://taranombaran.parsiblog.com

http://ils.parsiblog.com

http://2291359.blogfa.com

http://makeh-makeh.persianblog.ir

http://asheghaneheto.parsiblog.com

http://senoghte.parsiblog.com

http://shomareshemakus.blogfa.com

http://mkb65.parsiblog.com

http://aznoor.parsiblog.com

http://eshgheazam.blogfa.com

http://kosar21.blogfa.com

http://serg.parsiblog.com

http://sonil56.blogfa.com

http://fany135.blogfa.com

http://havayedoost.parsiblog.com

http://pakravan.parsiblog.com

http://zibatarinshakib.blogfa.com

http://asemanian.parsiblog.com
hoqooqezan.ParsiBlog.com


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

به نام خدا

روز سوم

دکتر رامینصبح بعد از صرف صبحانه حدود ساعت 8 سر کلاس حاضر شدیم . کلاس صبحمون با سخنرانی دکتر رامین بود و نسبتا برای بچه ها جالب بود . چون یکم کلاس دیر شروع شده بود اوشون هم از وقت برنامه بعدی گرفتند !
بعد از دکتر رامین نشستی با حضور خانمها نقوی و شریعتمدار ( دو تا از خانمای مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری داشتیم ) که برای این نشست دوربین ها خاموش شدو همه آقایون رو هم از سالن بیرون کردیم .
در مورد ضرورت وبلاگ نویسی خانم ها توضیح دادند و اینکه باید هر چی میدونیم رو از طریق وبلاگ تبلیغ کنیم و بهتره که در این راه سطح اطلاعاتمون هم بالا ببریم . تصمیم بر این شد که با حمایت دفتر توسعه گروه های وبلاگی خانمها تشکیل بدیم  و با ارسال جزوه و کتب و فعالیت های گروهی بر غنای مطالبمون بیفزاییم .
ظهر بعد از نماز جماعت که این بار تعداد بیشتری از آقایون هم حضور داشتند دکتر رامین خلاصه سخنانشون رو بیان فرمودن و چند تا از خانما سوالاتی داشتند که مطرح کردند .
ناهار خوردیم و ساعت سه و نیم کلاس بعد از ظهرمون شروع شد . در مورد وبلاگ پژوهی و رنسانس علمی . بعد از اون هم یک برنامه سخنرانی دیگه بود که تا موقع اذان مغرب به طول انجامید .


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

به نام خدا

  روز دوم
بعد از نماز صبح عازم جمکران شدیم ،جای شما خالی  بعد از زیارت مسجد مقدس مولامون و صرف صبحانه در حیاط ، به سمت وسف حرکت کردیم.وسف یکی از مناطق خوش آب و هوای اطراف شهر قمه.تو راه کوه خضر رو هم دیدیم.وسف از کهک دورتره .فردو رو هم رد کردیم و بالاخره بعد از پیچ و خم زیاد رسیدیم.تو نمازخونه اونجا که جای باصفایی بود جمع شدیم.یه کلاس قبل از ظهر داشتیم و خوشا آنان که دائم درنمازندبعدنمازجماعت خوندیم،صفای خاصی داشت. 
 بعد ازصرف ناهار کلاس دوم هم تشکیل شد. خانمها از موضوع مباحث و دورس طرح شده خیلی خیلی راضی بودن . بعد از کلاس به سمت اردو گاه(داخل شهر قم )حرکت کردیم.

 

خدایا مارو به عمل به دانسته هامون موفق کن.آمین یا رب العالمین


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

به نام خدا
اینجا قم است.اردوی خانمهای وبلاگ نویس.


سازمان ملی جوانان
محل کلاسها:سالن اجتماعاتمجریان توانمند 


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

   1   2      >
لیست یادداشت ها
آسیب کمتر در روابط جنس های مخالف در نت
بچه قمی های نت
آخه چرا؟
حتی برای وبلاگ نویسان!
عشق بازی
[عناوین آرشیوشده]